MovieStarPlanet-Julytyna

MovieStarPlanet-Julytyna
Julytyna-MSP

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Znaczki na MSP. Co one znaczą?

Hey,przepraszam że  wczoraj nie dodałam postu po prostu nie miałam czasu . 
Dziś post o znaczkach na Moviestarplanet .
Każdy znaczek ma znaczenie a oto one i ich wyjaśnienia 
Gdy się kupuje Vip -a < jeżeli chcesz wiedzieć więcej o nim patrz posty niżej> pojawia nam się taki znak .

 To właśnie znak jest Vip.






Następny hm.. może celeb < celebryt > dostajesz jak masz 100 Vip-ów automatycznie znika jak nie masz już tych 100 Vip-ów. 


Właśnie znak Celebryta 




Następny znak jury. Wspominałam wcześniej jak kupisz Vip-a na 3 miesiące go dostajesz na zawsze . Możesz głosować w konkursach twój głos się liczy jako +1 dodatkowy.


Znak jury.




Został nam jeszcze najważniejszy czyli judge  też możesz głosować w konkursach a twój  głos liczy się jako + 2 

Dostaniesz go gdy Vip będzie na 12 miesięcy.
Znak judge.


------------------------------------------------------------------------

Ey jeszcze moja mała prośba . Głosujcie na moje filmy pt " Przygoda Fruga i Orea " oraz " Rodzinna tajemnica " Są to filmy . 
Jak byście mogli to lookajcie jeszcze 10 sek od numeru 100 - wyż . 

------------------------------------------------------------------------------

Za uwagę dziękuje                                           
____________________________Julytyna____________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz