MovieStarPlanet-Julytyna

MovieStarPlanet-Julytyna
Julytyna-MSP

sobota, 11 sierpnia 2012

Przenośna garderoba na msp app

No Hejka
Pojawiło się też nowe ulepszenie MovieStarPlanet App,moderatorzy
dodali tam przenośną garderobę.Po prostu trzeba przejść na
Google Paly lub Apple App Store i zaktualizować aplikację
Czy za to się płaci?-Absolutnie Nie 
Lecz nie każdy może mieć to na swoim Fonie 
 Tym mogą się cieszyć tylko Ci którzy mają :
Smartfony,iPody,iPady czy iPhony .
Dzięki za uwagę
Wasza.. Julytyna ..... 


Aha , przepraszam że nie pisałam ostatnio new newsów i poradników po prostu nie miałam czasu i od 16.08.2012-30.08.2012. Nie będzie mnie bo będę na wakacjach w Jastrzębiej Górze. 
Prośbę mam jeszcze znajcie  mnie na MSP i zobaczcie i ocenicie film " Lucky In Love " . 
Z góry dziękuję Julytyna ... 


Aha zauważyłam ostatnio że dużo osób się usuwa z moich znajomych z MSP , nie wiem czemu ?! W każdym waszym głupim spisie znajomych się podpisuję . Jeżeli mnie usuwacie to wyjaśnijcie mi dlaczego !! 

Pozdrawiam Was gorąco i mam pomysł na coś fajnego taki magazyn o ludziach z MSP . Jak będzie nowa ankieta to ona będzie tego dotyczyć czy tego chcecie . 

No teraz na serio kończę pa pa pa ...................Julytyna............... 
  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz